torstai 5. kesäkuuta 2014

Hiljaisuus

Moi, pitkästä aikaa. Oon mie elossa, vaikka blogia en ookkaan aikoihin päivittänyt. Kevät on ollu täynnä ylä-ja alamäkiä ja en oo vaan siis jaksanut enkä kerennyt tuhlaamaan aikaani tietokoneella istumiseen ja blogin kirjoittamiseen. Koitan nyt tehdä asiaan muutoksen taas kun on energiaa ja intoa!

Mitäpä miulle kuuluu? No, kaikkea hurjaa on tapahtunu. Oon joutunu kokemaa sellasia asioita, mitä en ois koskaan halunnut kokea. Oon myös ollut niin maassa, että oon maannu päiväni sängyn pohjalla. Mut jostain kumman syystä, nyt oon paljon ilosempi ja pirteempi ja oon taas ilonen ja energinen kaikkeen! Tälläsiä masennuskausia koittaa aina välillä, mut niistä selvitään kyllä aina. 

Oon hakenu opiskelemaan Lappeenrantaan. En vielä tiedä siis, missä oon tulevan syksyn, mutta sen tiedän, että asun ainakin täällä Lappeenrannassa, koulupaikka on vaan vielä auki. Oon menettäny kiinnostuksen nykyiseen ''alaan'' jota opiskelen, joten oon hakenu sen takia tänne Lappeenrantaan opiskelemaan. Lisäks en oikeestaan oo viihtyny aikoihin Kouvolassa, mitä ei kyllä kukaan ihmettele. :D Kouvola on Kouvola. Kai siellä ihan normaalia elämää voi elää, mut miulle ei riitä normaali. 

Kesätöitä en oo saanut vieläkään. Voin sanoa, että oon ollu KAIKKEA muuta kuin laiska. Oon koko toukokuun koittanu taistella, oon lukenu pääsykokeisiin (en tiedä miksi, voin hakea toki siirtoa ja oon myös hakenut), oon hakenu todella moneen paikkaan töitä ja väsäilly huolella työhakemuksia, sekä oon käynyt paljon paljon salilla.

 Hankin salikortin Treenixille ja oon ollu aivan todella tyytyväinen! Motivaatio on huipussaan ja oon käyny yhessä Niinan kanssa salilla ja välillä itekseni. Koko toukokuun oon myös ollut selvinpäin ja jättänyt bilettämiset sikseen, koska ei oo oikein huvittanut sen kummemmin käydä baareissa. Oon toki pari kertaa käyny jossain yhillä sidukoilla, mutta senkin oon kääntänyt enemmän siihen, että käyn yhillä ja juon kokista tai kahvia sen siiderin tai oluen sijaan. Oon viihtyny viikonloppuina lähinnä auton ratissa ja kuskannut känniläisiä. Kyseessä ei oo siis mikään elämäntapamuutos ja kaloreitten laskeminen, ihan vaan ei oo huivittanut lähteä mihinkään rellestämään! 

Tulevana viikonloppuna asiaan saattaa tulla pieni muutos, sillä lähetään tyttöjen kanssa Ruotsiin. :) Ollaan pari yötä laivalla ja maissa semmoset 6 tuntia! En oo koskaan käynyt Ruotsissa, joten siks lähdenkin mukaan, vaikka rahatilanne ei aluks meinannutkaan sallia. Ninni sai kyseisen risteilyn lahjaksi, joten meiän tarvii vaa kustantaa junaliput, syömiset ja ostokset. 

Nyt en kehtaa kirjoitella enempiä, koska tästä tulee muuten tylsä ja pitkä postaus ja vieläpä ilman kuvia. Yritän taas ottaa itteäni niskasta kiinni ja kuvailla jotakin mukavaa ja kirjotella tätä blogia!! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti