maanantai 28. huhtikuuta 2014

Kevättä ja flunssaa

Heeijssssan. Mie oon taas ryhtyny tähän bloggaa kerran viikossa -asenteeseen. Yritän kuitenkin muistaa blogini olemassa olon ja silloin tällöin jakaa täällä mitä mukavempia kuvia ja kuulumisiani! 







Siinä muutamia kuvia kertomaan viime päivistä. Tosiaan, oon yrittänyt kovasti tutustua venäläiseen kulttuuriin esimerkiksi kuvissa näkyvän kirjan avulla, koska pitäis erilaisista aiheista väsätä esseitä, jotka siis liittyy venäläisyyteen. Lisäks oon nauttinu keväästä pukeutumalla keväisiin/kesäisiin vaatteisiin ja saanut mm. flunssan! 

Oon siis kärsinyt jo kohta viikon tästä ärsyttävästä flunssasta, ei oo kuumetta, mut hillitön yskä ja nuha. Vitamiineja vaan pitää vedellä naamaan ja that's it! Eniten ärsyttää, kun ei pääse lenkille. Mut jos tää ei tästä lopu ennen torstaita, niin sittenpähän viimestään meen lenkkeilemään, koska saan hoitooni viikoksi kaverin koiranpennun! Jännittää vähän, et miten miun hermot kestää ja kuinka tullaan toimeen! Onneks löytyy kokemusta saksanpaimen koirista, kun kotona on yks semmonen lutunen. :-) 

Nyt oon sitten taas muutaman päivän kouvolassa ja sitten Lappeenrannan suunnille. Nyt koitan jaksaa väsätä esseitä kasaan ja siivoilla, heibah!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti