sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Kohti terveellisempiä elämäntapoja

Moikka vaan! Sain sonjalta idean, että voisin kirjottaa miun 'syömisistä' eli siis kertoa kuvien tai sanojen avulla, mitä oon syöny päivän aikana. :--D Tää oli itseasias ihan hyvä idea, koska oon alkanu urheilemaan ja oon vähän muuttanu miun ruokavaliota, joten en oo kunnolla ehkä kertonut, miten se vaikuttaa syömisiin ja elämäntapoihin muuten kuin säännöllisellä liikunnalla. Noh, en tietenkään oo saanu kaikkia kuvia otettua yheltä päivältä, mutta koitetaan jotenkin saada postaus toteutettua!

Yksinkertainen aamupala: ruisleipää kinkulla ja kurkulla.

Tomaattiriisiä tsatsikilla. Toimii!

Kanasalaattia!

Mie en oo IKINÄ osannu syyä aamupalaa. Mut yks tavotteista olis syyä aamupalaa ja välipaloja, eikä pelkästään kerran päivässä jotakin kunnon lounasta. Jos meen johonki kaheksaa tai yheksää kouluu, nii en sillo mitenkään saa vedettyä aamupalaa alas kurkustani, ehkä siinä tapauksessa saisin, jos olisin hereillä ollut sen pari tuntia, ennen kuin yritän syyä. 

Myönnän, että oon hitusen alkanu tarkkailemaan kaloreita sun muita, mutta en todellakaan laske niitä, enkä pahemmin oikeestaan välitäkkään niistä. Mut näin lyhyesti ilmaistuna, oon vaa koittanu jättää herkkuja vähemmälle ja alkanu syömää enemmän kasviksia ja panostamaan aamupalaan. Mie oon kuitenkin ihan täysin tyytyväinen omaan itseeni, enkä nää mitään laihdutuskuureja tarpeellisena. :-D No way! Ainoostaan haluun vaan terveellisempiä elämätapoja kehiin ja kiinteytyä hieman.

Viikonloppuna vietin laatuaikaa ihanien ihmisten kanssa ja tänään näin myös sukulaisia. Sain autoni korjautettua ja olin kaikin puolin iloinen, paitsi että ihmissuhteet eivät aina vaan toimi ja ne vaikuttaa mielialaan myös. Tällä hetkellä oon erittäin pettynyt ja hämmentynyt siitä, miten jotkut ihmiset voi vaan käyttäytyä niinkun käyttäytyy. Mut en tästä jaksa masennella ja avautua täällä sen tarkemmin, avaudun näistä jutuista mieluummin luottoystäville kuin julkisesti blogiin! 

Eiköhän kohta pitäis painua peiton alle ja nukkumaan, tulin tällä kertaa Kouvolaan Tonin kyydissä ja jätin oman autoni iskän hoiviin. Meinasin säästää bensoissa ja selvitä muutaman päivän ilman omaa rakasta autoani! Nyt moikkamoi. (: 


1 kommentti: