tiistai 22. huhtikuuta 2014

Pääsiäinen ja kuulumiset

Moikka moi. Hupsista, oon vähän unohtanut blogin viimeaikoina.. ja kaiken muunkin tietokoneella istuskelun. Miulla oli tossa pääsiäisloma, joten en oo ollu viikkoon kouvolassa ja rytmit on ihan sekaisin, paljon hommia rästissä ja stressi päällä. Oon yrittänyt tänään koko päivän kirjottaa erästä esseetä, jota koitin jo viikko sitten aiemminkin, mutta en vaan saa kyseistä tehtävää kirjoitettua. Vaikka facebook ja muut sivustot on suljettuna, ei aivot toimi jostain syystä, enkä saa mitään aikaiseksi. :-( Pakko kuitenkin yrittää nyt pinnistellä, vaikka tuntuu, että aivosolut on kuollu kokonaan pois. Sentään toukokuun puolessa välissä loppuu koulu ja alkais loma! 

Tässä kuvakollaasi viimeajoilta: 

Viimeaikoina oon mm. hengaillut paljon kavereiden kanssa, nähnyt pitkästä aikaa yläaste frendejä, pelannut korttia ja viettänyt rentoa pubi-iltaa, käynyt ekaa kertaa Lappeenrannan sataman terasseilla! 

Eli siis oon puuhastellut vaikka ja mitä, mut nyt pitäis muistaa kyllä keskittyä taas opiskeluihin ja koota viimeisetkin motivaation rippeet yhteen, sillä kohta kuitenkin pääsee nauttimaan kesästä kunnolla. Kauheen negatiivisesti suhtaudun vaan kaikkeen, kun en oo varma vielä tulevan kesän kohtalosta, siitä että millä elän koko kesän ja onko työpaikkaa vai ei. Pääsiäinen meni kuitekin tosi rennosti, porukat teki hyvää ruokaa ja aurinko paistoi. :) 

Yks asia, mistä oon tyytyväinen, on se, että oon pysyny miun urheilusuunnitelmissa hyvin ja 6 viikkoa sitten alotin lenkkeilyn, jota oon jatkanu siitä lähtien ahkerasti. Oon siis käyny vähintään pari kertaa viikossa lenkillä ja tehny erilaisia lihaksia & kyykkyjä, eikä yhtään taukoviikkoa ole ollut. :) Yleensä oon kyllästyny ja luovuttanu tälläsissä jutuissa, mut nyt oon vaa pakottanu itteni jatkamaan ja oikeestaan oon huomannu, että täähän on oikeastaan ihan kivaa. 

Tulevana viikkona pitäis tosiaan koittaa kerätä motivaatiota jostakin ja tehdä erilaisia esseitä ja tehtäviä. Viikonloppuna on miun yhen parhaan kaverin synttärikemut edessä, kunnon kotibileitä onkin jo vähän aikaan kaivattu! ;> Katotaan millon ehdin taas päivittelemään kuulumisia, otan ainaki tietokoneen mukaa Lpr:ään (johon lähdenkin jo heti huomenna takaisin huonon rahatilanteeni vuoksi) ja pyrin siellä opiskelemaan ja olemaan tässä tietokoneellakin välillä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti